Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

woensdag 12 april 2017

Een rommelig geordend zooitje

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Op het moment is mijn leven een rommelig geordend zooitje,
net als die hier op elkaar gestapelde kopjes in mijn keukenkast ...
 
 
Een hersenscan, een glaucoomonderzoek,
fysiotherapie ...
 
Yoga, Instagram en naar een balletvoorstelling.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gordijnen ophangen, de bostuin op orde houden,
een groot en een klein paasstuk maken...
 
 
 
 
 
 
 
 
Zo kan ik nog wel even doorgaan !
 
 
(Uitslagen van de diverse onderzoeken, sinds de vorige niet verslechterd,
een rommelig geordend zooitje dus  ...)
 
 


4 reacties:

Ans van Ispelen zei

Gelukkig dus niet verslechterd lieve Mapi.
En wat de kopjes betreft in je keukenkastje :
wat zijn ze mooi.
En een lief Paasstukje zie ik staan.

Liefs Ans

The Dutchess zei

Fijn..houden zo voorlopig lieverd..Ik hou ook wel van n georganiseerd zooitje..:) UItslag van mijn oogonderzoek...het is geen macula..hoera !!
Wel terug vanwege kans op netvlies problemen.
Wens je mooie paasdagen toe..net zo lief als je paasstukje xoxo

christiene zei

Ha Mapie
ik hou wel van jou rommelig geordend zooitje
fijn dat je uitslagen goed zijn.
en je paasstukje ziet er fijntjes uit.....
je hebt best veel werk verzet en leuke dingen gedaan.
wens je mooie Paasdagen
Christiene.

Polders & Pins zei

Lieve Mapi,
Soms is een zooitje best gezellig! Al je fysieke problemen zijn natuurlijk heel vervelend, maar goed te horen dat de dingen niet verslechterd zijn. Dan kun je er weer een weg in vinden.
wat gezellig, al je kopjes en je schattige narcis.
Het is koud, ik hoop dat je lekker warm binnen zit en kunt genieten van je creativiteit.
Genoten van het ballet?!
Fijne Tweede Paasdag nog!
Jacoba

Template by:
Free Blog Templates